loading...
خبـرگزاری دانش آموزان ایران
فناوری اطلاعات بازدید : 284 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (2)

جشنواره بین المللی فیلم فجر از روز چهارشنبه مورخ 12/11/1393 در بسیاری از سینماهای کشور افتتاح خواهد شد.به گزارش مرکز ارتباطات مردمی جشنواره بین المللی فیلم فجر روز چهارشنبه 12/11/1393 مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

هم چنین دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر 33 آقای علیرضا رضاداد می باشد. 

فناوری اطلاعات بازدید : 283 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)
دبیرخانه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به مناسبت درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، پيام تسليتي صادر كرد.

پيام تسليت دبیرخانه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به مناسبت درگذشت مرحوم

 

 

 

متن پیام تسلیت دبیر جشنواره در ادامه مطلب قابل مشاهده می باشد.

فناوری اطلاعات بازدید : 257 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)
مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر با اشاره به اینکه آثار متقاضی شرکت در بخش مسابقه سینمای ایران به دبیرخانه ارائه شده است گفت: فیلم های این بخش در نوبت بازبینی قرار دارند و نتیجه آن اعلام می شود.

28 آذرماه آخرین مهلت دریافت نسخه بازبینی فیلم های سودای سیمرغ/ هفته اول دی ماه فیلم های برگزیده بخش نگاه نو اعلام خواهد شد

 

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، ناصر باکیده، مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره بیان کرد: بازبینی فیلم های بخش سودای سیمرغ از ابتدای آذرماه آغاز شده است که در نهایت باید از این میان ۲۰ اثر برگزیده شود.
باکیده تصریح کرد: همانگونه که در مقررات اعلام شده، متقاضیانی که برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند از ابتدای آذرماه فیلم هایشان باید آماده تحویل باشد تا بر اساس زمان بندی ای که از سوی دبیرخانه اعلام می شود فیلم ها جهت بازبینی به دبیرخانه تحویل داده شود.
وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان زمان بازبینی فیلم های نگاه نو اعلام کرد: برنامه ما این است که تا پایان هفته جاری (۲۷ آذرماه) بازبینی فیلم های بخش نگاه نو به پایان برسد و در هفته بعد نتایج این بخش را اعلام کنیم و از ۲۷ آذرماه تمرکز هیات انتخاب روی بازبینی آثار بازبینی نشده بخش سودای سیمرغ باشد تا بتوانیم با یک برنامه ریزی شبیه بخش نگاه نو بازبینی آثار این بخش نیز در زمان مقرر به پایان برسد.

 

 

 

فناوری اطلاعات بازدید : 287 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

14 سینما میزبان جشنواره فیلم فجر شد/نمایش سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر به میزبانی 14 سینما

 

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، محمدرضا فرجی، مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی فیلم فجر دارای مخاطبان و علاقمندان فراوانی است، گفت: رضایتمندی اقشار مختلف جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو برنامه ریزی های جشنواره با رویکرد حمایتی از محصولات سینمایی، بیشترین توجه را معطوف به استفاده اقشار مختلف جامعه اعم از خانواده ها، جوانان، دانشجویان و دیگر اقشار داشته است.
فرجی بیان کرد: در همین راستا برنامه ریزی های ما در سازمان جشنواره فجر بر پراکندگی جغرافیایی به منظور دسترسی هر چه مناسب تر و آسان تر علاقمندان در سطح شهر تهران مورد توجه جدی بوده است؛ بر این اساس سینماها به سه گروه (الف، ب، ج) تقسیم می شوند و هر گروه دارای قیمت معینی است.
وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده تخفیف ویژه ای در بهای بلیت ها برای مرحله پیش فروش نسبت به تک فروشی در گیشه برای برخی گروه های اجتماعی از جمله دانشجویان در نظر گرفته شده است و برنامه پیش فروش طبق سنوات گذشته متعاقبا از طریق ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره اعلام خواهد شد.
فرجی یادآور شد: همان طور که گفته شد این تقسیم بندی و تعیین قیمت های متفاوت بلیت در حمایت از حقوق فرهنگی خانواده ها، جوانان و دانشجویان باعث سرعت بخشی، نظم و پایداری هر چه بیشتر برنامه نمایش سینماها می شود.



فناوری اطلاعات بازدید : 282 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

علیرضا رضا داد دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور دکتر حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور در جلسه ای در روز سه شنبه مورخ 8/7/1393 از پوستر جدید سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی کردند.

به گفته رضاداد هیئت داوران جشنواره تا پایان مهر ماه اعلام و نتایج فیلم های پذیرفته شده در جشنواره تا روز اول بهمن ماه مشخص می شود.

فناوری اطلاعات بازدید : 278 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

به گزارش بانی فیلم،طبق توافقات انجام شده اولین فیلم شهاب حسینی در مقام کارگردان قرار است از نیمه مهرماه در گروه سینما آزادی روی پرده برود.

آنونس تازه این فیلم که شامل بخش‌هایی از خود فیلم است، منتشر شد.
شهاب حسینی در این فیلم نقش‌های متفاوتی را ایفا كرده؛ از مولانا و شیخ صنعان تا سهروردی. حسینی در جایگاه این شخصیت‌ها یک سفر را طی می‌کند. داستان این فیلم که طنز فلسفی است، در مورد نویسنده جوانی است که وارد یک خانه سه طبقه شده و در آن خانه با اتفاقات جالب و عجیبی روبرو می‌شود. حسین یاری، ساره بیات، کامبیز دیرباز، فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، مهدی فقیه، طناز طباطبایی،حسین محب‌اهری، بهنوش بختیاری، علی شادمان، مانی کسرائیان، کیانوش گرامی، سحر قریشی، هنگامه قاضیانی، و بهناز جعفری از بازیگران «ساکن طبقه وسط» هستند.

فناوری اطلاعات بازدید : 276 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی و انتظامی، دوران دفاع مقدس را مایه آبرو برای ملت ایران دانستند و تاکید کردند: تجربه هشت سال دفاع مقدس نشان داد که با وجود همه تنگناها و فشارها و نبود اعتبارات مالی و مشکلات فراوان، می توان با عزم راسخ و توکل بر خدا، در مقابل زورگویی و توقعات بی جای قدرتهای جهانی ایستاد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس را یک مسئله مهم و دارای ابعاد گوناگون برشمردند و گفتند: خاطرات و واقعیات و درس های هشت سال دفاع مقدس، یک فرهنگ ساری و جاری و سرچشمه ای است که اگر بدرستی درک و فهم شود، قطعاً بسود ملت ایران و آینده کشور خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تشکیل جبهه گسترده نظامی متشکل از غرب و شرق و کشورهای وابسته آنها در منطقه، در مقابل جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ تحمیلی، افزودند: قصد این جبهه گسترده، تضعیف و بی آبرویی نظام اسلامی و گرفتار کردن آن به مشکلات داخلی و در نهایت زمینه سازی برای فروپاشی جمهوری اسلامی بود اما نظام اسلامی و ملت ایران، با وجود کمبود امکانات و تجهیزات و مشکلات فراوان آن زمان، در مقابل این جبهه ایستاد و سربلند از میدان خارج شد.

فناوری اطلاعات بازدید : 273 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

رییس جمهور، حصول توافق در موضوع هسته‌ای را در صورتی که طرف مقابل اراده لازم را داشته باشد امکان‌پذیر و شدنی دانست و گفت: تهدید ملت ایران بی‌نتیجه است و عدم حل موضوع هسته‌ای برای هیچ کس نتیجه نخواهد داشت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه سه‌شنبه به وقت نیویورک، در نشست با نخبگان سیاسی اندیشکده‌های آمریکایی که در هتل محل اقامت رییس جمهوری در نیویورک برگزار شد، در پاسخ به سوالی در خصوص روابط ایران و آمریکا، افزود: در دهه‌های گذشته روابط ایران و آمریکا، پرتنش و حتی خصمانه بوده است. باید ارزیابی شود که چقدر از این سیاست‌ها نفع برده و چقدر ضرر کرده‌ایم.

روحانی با بیان اینکه باید ریشه تنش‌ها در روابط فعلی بین آمریکا و ایران شناسایی و برطرف شود، تصریح کرد: روابط خوب بین ملت‌ها بهتر از ایجاد فاصله است و اینکه بهبود روابط از کجا شروع شود و از چه فرصتی بهترین بهره‌برداری صورت گیرد، می‌تواند موضوع بحث در نشست‌های نخبگان باشد.

فناوری اطلاعات بازدید : 280 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

IMG_1740-1.JPG

وزیر آموزش و پرورش از توزیع کتب درسی کلاس‌ اولی‌ها در جشن شکوفه‌ها خبر داد و گفت: سال تحصیلی جدید برای سایر مقاطع نیز از اول مهرماه آغاز خواهد شد و رئیس جمهور به علت سفر نیویورک خود در مراسم آغاز سال تحصیلی حضور نخواهد یافت.

 

دکتر علی اصغر فانی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن اعلام این خبر که جشن شکوفه‌ها فردا به صورت همزمان در تمام مدارس ابتدایی کشور برگزار می‌شود، گفت: جشن شکوفه‌ها برگزار می‌شود تا نوآموزان به تدریج نسبت به محیط مدرسه آشنا شده و اجتماعی‌تر شوند.

 

وی افزود: شاهد هستیم برخی از کلاس اولی‌ها وقتی در روز اول مدرسه از مادرشان جدا می‌شوند بی‌قراری می‌کنند به همین دلیل جشن آغاز سال تحصیلی کلاس اولی‌ها جدا از سایر مقاطع برگزار می‌شود و حتی مادرها می‌توانند در صورت تمایل با فرزندانشان در کلاس درس حضور یابند.

فناوری اطلاعات بازدید : 265 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

این برای اولین بار است که درهای راکتور آب سنگین اراک پس از بیش از یک دهه به روی یکی از رسانه‌های کشور باز می‌شود تا از نزدیک، در جریان آخرین پیشرفت‌ها و روند فعالیت راکتور IR-40 که به مراحل پایانی کار خود نزدیک می‌شود به ویژه بعد از اجرای برنامه اقدام مشترک (توافق ژنو ) قرار گیریم.

 

تغییر چهره خنداب

 

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مرکز هسته‌ای اراک شامل مجتمع تولید آب سنگین و راکتور 40 مگاواتی آب سنگین در 75 کیلومتری اراک به سمت خنداب واقع شده است. بر اساس اعلام مقامات مرکز هسته‌ای اراک، خنداب از مراکز پر آب به لحاظ آب‌های زیرزمینی محسوب می‌شود، اما در سال 1385 در بازدیدی که به مناسبت افتتاح کارخانه تولید آب سنگین اراک داشتیم، خنداب منطقه‌ای کویری و کم رونق به لحاظ کشاورزی و دامداری دیده شد. اطراف مرکز هسته‌ای اراک تنها چند روستای کوچک قرار داشت که از امکانات کافی برخوردار نبودند. برخوردار نبودن منطقه از امکانات کشاورزی، دامداری و باغداری صنعتی حتی در بازدید خبرنگار ایسنا در سال 89 مشهود بود. اما امروز در شهریور 93 بعد از هشت سال که از افتتاح پروژه آب سنگین در شهر صنعتی اراک می گذرد خنداب چون زمردی در کویر مرکزی (اراک) می درخشد.

فناوری اطلاعات بازدید : 102 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

معاون اول قوه قضاییه با ارسال نامه‌ای به وزیر ارتباطات ضمن این‌که خواستار فرآهم آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه های اجتماعی نظیر وآتس آپ، وایبر و تانگو ظرف یک ماه آینده شد، اعلام کرد که در غیر این صورت قوه قضائیه نسبت به این امر اقدام خواهد کرد.

فناوری اطلاعات بازدید : 102 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

hamid forootan-3-27.jpg

وزیر امور خارجه کشورمان درباره دلیل این‌که چرا ایران عدد پیشنهادی غرب در مورد تعداد سانتریفیوژ‌ها را قبول نمی‌کند، گفت: ما برای مذاکره اینجا هستیم و نه برای قبول تصمیمات تحمیلی.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی پی‌بی‌اس درباره ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا برای مبارزه علیه داعش، گفت: من معتقدم جامعه بین‌المللی باید درک کند که داعش یک تهدید و چالش مشترک است و نیاز به پاسخ مشترک دارد. این پاسخ باید از سوی منطقه داده شود و توسط جامعه بین‌المللی حمایت شود. ما با دولت عراق همکاری می‌کنیم. همچنین با کردستان عراق نیز برای شکست این تروریست‌ها همکاری کردیم. ما این تروریست‌ها را به عنوان تهدیدی برای همه ملت‌ها در منطقه مشاهده می‌کنیم.

 

وی درباره مداخله نظامی در عراق برای مبارزه با نیروهای داعش، گفت: ما معتقدیم که عراقی‌ها خودشان توانایی کامل برای آزادی سرزمینشان دارند. آن‌چه که باید جامعه بین‌المللی انجام دهد ممانعت از کمک رسانی به تروریست‌ها است. متأسفانه در طول 4-3 سال گذشته برخی از دولت‌ها در منطقه و خارج از منطقه به آنها کمک کردند.

فناوری اطلاعات بازدید : 89 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

هفتمین دور مذاکرات ایران و 1+5 در مقر سازمان ملل در نیویورک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مذاکره ایران 1+5 ساعت 10 به وقت محلی در مقر سازمان ملل در سطح معاونان و وزیران خارجه و با حضور محمدجواد ظریف و کاترین اشتون آغاز شد.

پیش از آغاز این مذاکرات گفت‌وگوهای دوجانبه و کارشناسی میان هیات ایران و برخی از کشورهای عضو گروه 1+5 (روسیه و آمریکا) انجام شد. این دوره از مذاکرات قرار بود روز پنج‌شنبه آغاز شود اما با توجه به مذاکرات دوجانبه و ضرورت رایزنی میان دو طرف درباره برخی موضوعات این مذاکرات با یک روز تاخیر روز جمعه آغاز شده است در عین حال هنوز مشخص نیست که این مذاکرات امروز پایان می‌یابد یا برای فردا نیز ادامه خواهد داشت.

فناوری اطلاعات بازدید : 103 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

1410498190714_Rt.jpg

خانم پاتریسیا آدام ، رئیس کمیسیون دفاعی مجلس ملی فرانسه که به کشورمان سفر نموده است با امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار کرد .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این دیدار ، تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا با تمرکز بر مباحث مبارزه با داعش و تروریسم و تحولات عراق ، سوریه و لبنان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

 

رئیس کمیسیون دفاعی مجلس ملی فرانسه با اشاره به نقش و جایگاه مهم ایران در صلح و ثبات منطقه ، بر اهمیت گفت‌وگو با ایران در مسائل مهم جاری در منطقه خاورمیانه برای فرانسه و اروپا تاکید کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران و فرانسه علیرغم برخی اختلاف دیدگاه‌های سیاسی در مسائل منطقه ، در مسائل قابل توجهی از جمله مبارزه با تروریسم و تقویت دولت عراق اشتراک نظر دارند و می توانند در این خصوص زمینه‌های همکاری نیز تعریف نمایند .

 

پاتریسیا آدام هرگونه مداخله خارج از چارچوب سازمان ملل برای مبارزه با تروریسم را مردود دانست .

فناوری اطلاعات بازدید : 88 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

148340.jpg

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد که همه کشورها باید در فرآیند شکل گیری حقوق بین‌الملل شرکت داشته باشند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الهام امین زاده در سخنانی در پنجاه‌ و سومین اجلاس سالانه سازمان حقوقی مشورتی آسیایی-آفریقایی (آلکو) گفت: آلکو می‌تواند به اصول و اهداف سازمان ملل از جمله در زمینه صلح و امنیت کمک کند و مهمترین ابزارش برای این مسائل حقوق بین‌الملل است نه استفاده از نیروی نظامی،‌ ظرفیت‌های مالی یا نفوذ سیاسی.

فناوری اطلاعات بازدید : 103 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

\"13900101_0111788-2.jpg\"

در پی کسب مقام قهرمانی جهان از سوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ازبکستان، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی به اعضا و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، کسب این افتخار و پیروزی را تبریک گفتند.

\"\"

فناوری اطلاعات بازدید : 97 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

1409472807856_Rouhollah Vahdati-11.jpg

مراسم معارفه حجت‌الاسلام و‌المسلمین مصطفی حائری فومنی، به عنوان دستیار ویژه وزیر در امور نظارتی با حضور دکتر محمدجواد ظریف وزیر محترم امور خارجه ، معاونین و مدیران ارشد دستگاه سیاست خارجی برگزار شد .

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان یاران(ایسنا) دکتر ظریف در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع نظارت و ارزیابی در وزارت امور خارجه ، نقش مهم بخشهای نظارتی در زمینه حسن اجرای قوانین و مقررات ، افزایش بهره وری ، شناسایی نیروهای مستعد و توانمند و کاهش بروز تخلفات اداری در دستگاه را یادآور شد و بر ضرورت تقویت این بخش تأکید کرد .

 

وزیر امور خارجه ، تقویت اعتماد به نفس مدیران و کارشناسان در ارائه نظر کارشناسی ، را مهم دانست و تأکید کرد که بخش های نظارتی وزارت امور خارجه می بایست فضایی را ایجاد کنند که کارشناسان بدون هیچگونه نگرانی بتوانند نظرات کارشناسی و مستدل خود را هر چند که با نظر وزیر مخالف باشد به راحتی بیان کنند .

فناوری اطلاعات بازدید : 94 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

343-10.jpg

در پی شکایت عزت‌الله انتظامی و مجید انتظامی از بهروز غریب‌پور، این هنرمند به دادگاه فراخوانده شد.

 

بهروز غریب‌پور به خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: آقایان عزت‌الله و مجید انتظامی علیه من به دادسرای عمومی و انقلاب تهران شکایت کرده‌اند و امروز چهارشنبه 19شهریور ماه برایم احضاریه آمده است.

 

او ادامه داد: طبق این احضاریه، سه روز فرصت دارم تا به بخش فرهنگ و رسانه دادسرا مراجعه کنم.

 

به گفته غریب‌پور، این شکایت‌نامه از سوی حسین اینالو به وکالت عزت‌الله و مجید انتظامی تنظیم شده است و در آن اتهاماتی همچون توهین‌، نشر اکاذیب‌، تهدید و ... عنوان شده است.

فناوری اطلاعات بازدید : 99 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

122712.jpg

دکتر محمود احمدی‌نژاد، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم ختم پدر حجت‌الاسلام و المسلمین مصلحی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،دکتر محمود احمدی‌نژاد در مسجد‌النبی در منطقه نارمک جهت شرکت در مراسم درگذشت پدرحجت‌الاسلام‌والمسلمین مصلحی حضور یافت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالات متنوع آنها پیرامون نحوه فعالیت برای انتخابات مجلس و وضعیت معاون اول خود در دولت قبل سکوت کرد.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری که دلیل سکوت او را پرسید نیز لبخند زد.

فناوری اطلاعات بازدید : 98 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

1410328036900_1-36.jpg

صبح روز دوشنبه خبر عمل جراحی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با ایجاد صفحه‌ای با عنوان «اگر به عیادت می‌رفتم ...» ضمن ایجاد فضای مجازی برای عیادت از مقام معظم رهبری، به انتشار نظرات و پیام‌های محبت‌آمیز مردم نسبت به رهبری اقدام کرد.

برخی از پیام‌های مردمی که در این سایت منتشر شده را در ذیل می‌خوانید:

-نذر کردم برای بهبودیت... اشک‌های محرم و صفرم ... سایه‌ات مستدام آقا جان ... ای فدای تو مادر و پدرم

-سلام. آقای مهربانی ها! الهی دورتون بگردم. کور بشه چشم دشمنانتون. ان‌شاءالله همیشه در صحت و سلامت به سر ببرید. همه ما فدای شما. بحق امام رضا علیه السلام ان‌شاءالله عمر با عزت و طولانی داشته باشید. خیلی براتون گریه کردم. از خدا حاجت خوب شدن شما رو خواستم. عمر همه ما کم بشه و به عمر شما اضافه بشه.

فناوری اطلاعات بازدید : 89 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

harirchi-6.JPG

نتایج نهایی آزمون سراسری سال 93 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در کنکور امسال بیش از یک میلیون داوطلب شرکت کرده بودند که در نهایت 466 هزار و 888 نفر پذیرفته شدند.

دکتر خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در دانشگاه‌ها را از 22 تا 25 شهریور اعلام و به ایسنا گفت: از آنجایی که ممکن است برنامه زمانی برخی دانشگاه‌ها متفاوت باشد، به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود ابتدا به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و از زمان‌بندی ثبت‌نام دانشگاه آگاه شوند.

خدایی همچنین اظهار کرد: کارنامه آزمون سراسری 93 از 26 شهریور در سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و در صورتی که داوطلبان به کارنامه خود اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خود را از طریق سایت سازمان سنجش منتقل کنند.

فناوری اطلاعات بازدید : 94 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

172-32.jpg

رییس سازمان صداوسیما درخصوص ماه‌های پایانی ریاستش بر سازمان صداوسیما و اینکه در این روزهای آخر چه کارهای نکرده‌ای دارد که باید انجام دهد؟ به ایسنا گفت: تا 16 آبان‌ ماه وقت بسیار زیادی است؛ ما از هر یک ساعت سعی می‌کنیم بهترین استفاده را کنیم.

 

سید عزت‌الله ضرغامی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا مبنی بر اینکه موضع او به عنوان رییس سازمان صداوسیما در قبال حق پخش مسابقات فوتبال چیست؟ توضیح داد: این بحث بین معاون اداری مالی ما و مسئولان فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود. هر سال بحث‌هایی هست و حل می‌شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: امسال نیز مشکلی نیست و بازی‌ها پخش می‌شوند؛ البته یک مشکل توافق بر روی بعضی از کمک‌های یک‌طرفه که رسانه ملی انجام می‌دهد، وجود دارد که آن هم مسئله‌ی خاصی نیست و حل‌شده است و بازی‌ها به موقع پخش می‌شود.

فناوری اطلاعات بازدید : 92 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

abdolvahed mirzazadeh-9-169.jpg

جشن شانزدهم خانه سینما در 21 شهریور ماه روز سینما، همزمان با تهران در پنج شهر بزرگ کشور و با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیر اجرایی شانزدهمین جشن خانه سینما چهارشنبه 12 شهریور ماه در نشستی رسانه‌ای اعلام کرد که از آنجا که قرار است، جشن امسال برای راه‌اندازی صندوق بیمه بیکاری با کمترین هزینه برگزار شود، در نظر داریم این جشن را متفاوت‌تر از آنچه که تا به حال برگزار شده است؛ یعنی در حداقل 6 شهر بزرگ کشور با کمترین هزینه و مخاطبان بزرگتر برگزار کنیم.

 

مازیار میری گفت: این اقدام نیز تجربه نو است که تا به حال انجام نشده است و در روز 21 شهریور بسیاری از مردم کشور دعوت اهالی سینما خواهند بود.

فناوری اطلاعات بازدید : 85 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

1408626090887_MEHDI GHASEMI-5.jpgرییس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با تشکر از رهنمودها و ابراز حمایت های مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت، تصریح کرد: دولت با تمام جدیت، خود را متعهد به پیگیری رهنمودهای ایشان می داند.

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی از تمامی اعضای دولت خواست همه ارشادات و توصیه های مقام معظم رهبری را اجرایی نموده و گزارش اقدامات انجام شده را در ارتباط با یکایک موارد، ارائه کنند.

روحانی همچنین معاون اول خود را مامور تهیه و ارائه گزارش کامل از تحقق رهنمودهای رهبری کرد.

در ادامه این جلسه، گزارش وزارت کشور از وضعیت اجتماعی کشور به هیات وزیران ارائه شد. در این گزارش آمارهایی از عدم تعادل های منطقه ای، آسیب های اجتماعی، محرومیت ها، پدیده مهاجرت، فقر، بیکاری و آثار و پیامدها و روند تغییرات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فناوری اطلاعات بازدید : 84 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» ساخته سید شهاب حسینی با طی کردن آخرین مراحل فنی آماده نمایش می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» نخستین ساخته سینمایی شهاب حسینی این روزها آخرین مراحل فنی خود را در لابراتوآر «پیشگامان سینمایی آریا» پشت سر می‌گذارد

 

پروانه نمایش این فیلم صادر شده و طبق آخرین اخبار عوامل فیلم در تلاش هستند که این فیلم را قبل از جشنواره فجر در فصل پاییز  توسط شرکت ریزموج اکران کنند

 

«ساکن طبقه وسط» طنزی فلسفی درباره نویسنده ای است که در طبقه میانی ساختمانی سه طبقه ساکن می شود و اتفاقاتی برایش رخ می دهد.

 

 

او در این فیلم از حضور بازیگرانی چون هنگامه قاضیانی ، فرهاد اصلانی، حسین یاری، حسین محجوب، ساره بیات، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، بهناز جعفری، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری، حسین محب اهری و... بهره برده و خودش هم عهده‌دار نقش اصلی فیلم است

 

برای دانلود و مشاهده تیزر فیلم آرایش غلیظ به ادامه مطلب بروید.

فناوری اطلاعات بازدید : 112 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

nadimi (7 of 14)-1.jpg

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران از افزایش نقاط گسترش پدافندی از 3600 نقطه به 5000 نقطه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ اسماعیلی در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بسیجیان کوی‌های سازمانی قرارگاه پدافند هوایی از رونمایی سامانه موشکی تلاش 3 در 31 شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: این سامانه با برد بیش از 200 کیلومتر با موفقیت مورد آزمایش قرار گرفته است.

وی همچنین خطاب به بسیجیان حاضر در رزمایش اظهار داشت: شما بسیجیان که بنا به فرمایش مقام معظم کل قوا (مدظله العالی) مظلوم اما مقتدر هستید با سرنگون کردن پهپاد در رزمایش امروز برای پدافند افتخار آفریدید.

امیر اسماعیلی در مورد پهپاد مورد استفاده در رزمایش توضیح داد: پهپاد پری پلن (بدون نیاز به کنترل از راه دور ) برای اولین بار در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت که با عملیات تاکتیکی موفق توسط بسیجیان شرکت کننده در رزمایش مورد اصابت قرارگرفته و منهدم شد.

فناوری اطلاعات بازدید : 98 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

1409168348882_Nadimi-29.jpg

عوامل «شاهگوش» در جشنی که شامگاه چهارشنبه (پنجم شهریورماه) برگزار شد، با سریال میرباقری خداحافظی کردند و به «ابله» کمال تبریزی سلام کردند.

 

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جشن اختتامیه‌ی سریال «شاهگوش» داوود میرباقری و افتتاحیه‌ی سریال «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی با حضور چهره‌هایی از اهالی هنر در هتل پارسیان آزادی برگزار و در آن از عوامل سریال «شاهگوش» تقدیر شد.

 

حسن فتحی، عبدالحسین مختاباد، اسماعیل عفیفه، رضا یزدانی، شبنم مقدمی، مرجانه گلچین، حامد میرباقری، بهنام تشکر، محسن تنابنده، عبدالله اسکندری، ستاره اسکندری، حمید گودرزی، الهام پاوه‌نژاد، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، رضا رفیع، هومن جاوید (خواننده)، علیرضا جعفری، حسین سلیمانی و ... از جمله چهره‌هایی بودند که در اختتامیه‌ی «شاهگوش» حضور داشتند.

 

در ابتدای این مراسم، از داوود میرباقری - کارگردان «شاهگوش» - دعوت شد که تا با سریالش خداحافظی کند.

فناوری اطلاعات بازدید : 88 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

1409141146210_IMG_8234.JPG

بنیاد سینمایی فارابی مراسمی را برای تقدیر از دست‌اندرکاران فیلم «چ» ابراهیم حاتمی‌کیا برگزار کرد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران فیلم «چ» عصر روز سه شنبه 4 شهریور ماه با حضور دکتر حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، مهندس محمدرضا جعفری‌جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان و دیگر عوامل فیلم در سالن اجتماعات بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

 

 

 

ابراهیم حاتمی کیا در سخنانی مطرح کرد: خدا این توفیق را داد فیلم «چ» را یک میلیون نفر ببینند و زحمات تک تک دوستان به درستی توسط مردم دیده شود. ان شاءالله در ارایه فیلم در شبکه نمایش خانگی و پخش تلویزیونی بیشتر آن را ببینند. من در این جلسه تشکر می‌کنم از عزیزانی که ه

مراه من بودند. فیلم «چ» کار آسانی نبود. 5 ماه و نیم فیلمبرداری در سرما و گرما برای من خیلی الان شیرین است اما آن زمان کار سختی بود.

 

وی در ادامه فیلم «چ» را نمونه همکاری دو دوره مدیریت خواند و گفت: این فیلم بهترین نمونه مثال زدنی است که در دو دوره مدیریت کار شد و هردو مدیر متفق‌القول و همدل در کار بودند و درست عمل شد. هر دو مدیر نسبت به این موضوع احساس غریبی نکردند. حس خوبی داشتم که همه اهل دل و اهل قبله هستند.

فناوری اطلاعات بازدید : 96 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

1409168550700_Nadimi-1.jpgداوود میرباقری درباره‌ی این‌که آیا با بسته شدن پرونده‌ی «شاهگوش» دلش برای این پروژه تنگ می‌شود؟ گفت: می‌خواهم فعالیتم را همچنان در عرصه‌ی طنز و شبکه‌ی نمایش خانگی ادامه بدهم، بر این اساس قصد دارم، پاییز امسال کار جدیددم را برای این شبکه کلید بزنم.

 

این کارگردان سینما و تلویزیون در این‌باره به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: من پیش از این هم در حوزه‌ی نمایش، اغلب کارهایم با فضای طنز همراه بوده و با این فضا بیگانه نبودم، بلکه در فضای طنز نفس کشیدم، زندگی کردم و برایم شناخته شده بود تا این‌که موقعیت تولید «شاهگوش» فراهم شد و آن را کار کردیم. بر این اساس برای شبکه‌ی نمایش خانگی و جایگاهی که دارد، احترام خاصی قائل هستم و برنامه‌ریزی کردم تا ان‌شاءالله کار بعدی‌ام را در قالب سریال در این شبکه در حوزه‌ی طنز ادامه بدهم.

 

او درباره‌ی جدیدترین کار نمایشی‌اش در حوزه‌ی طنز، توضیح داد: «ماه تی‌تی» جدیدترین کارم در شبکه‌ی نمایش خانگی است که در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد و فیلم‌نامه‌ی آن در حال نگارش است. نگارش «ماه تی‌تی» توسط آزاده محسنی، الهه میرباقری و خودم انجام می‌شود.

فناوری اطلاعات بازدید : 99 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

isna-11-404.jpg

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه، کنترل تورم، تثبیت قیمت ارز و اجرای طرح نظام سلامت را از اقدامات با ارزش و خوب دولت یازدهم در یکسال گذشته برشمردند و همه دولتمردان را به حفظ و تقویت جهت گیری و روحیه انقلابی، تکیه بر ظرفیت ها و تولید داخلی، اجرای دقیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در روستاها، جدی گرفتن ادامه رشد علمی و تقویت شرکتهای دانش بنیان، موضع گیری صریح در قبال مسائل منطقه و جهانی بویژه دخالتهای امریکا، حفظ انسجام درونی دولت، رعایت خطوط قرمز و فاصله گذاریها بویژه در موضوع فتنه سال 88، و سعه صدر و آرامش در قبال انتقادهای منصفانه، توصیه کردند.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، جهت گیری و روحیه انقلابی و طلب رضای الهی را از مهمترین ویژگی‌های این دو شهید بزرگوار دانستند و افزودند: باید همه ما به عنوان مسئولان نظام همواره جهت گیری و روحیه انقلابی را حفظ کنیم و هدف نیز کسب رضای الهی باشد.

فناوری اطلاعات بازدید : 94 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

1409129781527_38213_616.JPG

رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در چهارمین روز از هفته دولت، با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله دولت، به تحقق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اشاره کرد و گفت: تمام تلاش دولت حرکت به سمت ثبات و آرامش در جامعه و امیدوار کردن مردم به آینده‌ ی رشد و توسعه کشور بوده است و امروز دولت، مهمترین دستاورد خود را ایجاد همین آرامش و طمأنینه می‌داند.

فناوری اطلاعات بازدید : 102 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

aljazeera-187.jpeg

آتش‌بس طولانی مدت با میانجی‌گری مصر و با تن دادن رژیم صهیونیستی به خواسته‌های مقاومت رسما آغاز شد و مردم غزه با سردادن تکبیر و شلیک هوایی این پیروزی را جشن گرفتند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از اسکای نیوز عربی، محمود عباس در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از نقش کلیدی مصر در انعقاد توافق آتش‌بس، تأکید کرد که این توافق از ساعت 19 به وقت محلی به اجرا گذاشته می‌شود.

 

در پی برقراری آتش‌بس، صدای تکبیر مردم نوار غزه در مساجد طنین‌انداز شد. به دنبال پیروزی مقاومت پس از 51 روز جنگ قهرمانانه، مردم غزه همچنین در کوچه و خیابان‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

 

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین گزارش داد، هزاران فلسطینی در غزه به خیابان‌ها آمده و پیروزی در جنگ را جشن گرفتند. آن‌ها با پخش شیرینی و جشن و پایکوبی، برای ابراز شادی و خوشحالی خود تیرهای هوایی شلیک کردند. همچنین مردم فلسطین در رام‌الله واقع نیز به خیابان‌ها آمده تا در جشن مردم و مقاومت غزه بر رژیم صهیونیستی شریک باشند.

فناوری اطلاعات بازدید : 91 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

53a3ca59611e9be20e8b456e.jpg

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) رسما آتش‌بس تحت نظارت مصر و پیروزی ملت قهرمان فلسطین در جنگ 51 روزه غزه را اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سامی ابوزهری، سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد: حماس اکنون رسما پیروزی در جنگ غزه را اعلام می‌کند و به شهرک‌نشینان صهیونیست اجازه می‌دهد به خانه‌های خود بازگردند.

 

ابوزهری تصریح کرد که مقاومت در هیچ شرایطی خلاف وعده نمی‌کند و زمانی که به ملت وعده پیروزی می دهد مسلما آن را محقق خواهد کرد.

 

وی همچنین اظهار داشت: ما پیروز شدیم و توان بازدارندگی اسرائیل را به کلی نابود کردیم.

 

ابوزهری همچنین اشاره کرد که ثبات و پایداری ملت فلسطین و عملکرد شجاعانه مقاومت مهم ترین نقش را در تحقق این پیروزی بزرگ داشت و امروز غزه به پیروزی بزرگی دست یاقت که ارتش های عربی از تحقق آن عاجز بودند.

 

وی افزود: به ملت فلسطین می گوییم که همچنان در کنار شما خواهیم بود و همان‌گونه که در طول جنگ همراه و همگام ما بودند در میدان آن‌ها را تنها نخواهیم گذاشت.

فناوری اطلاعات بازدید : 105 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

766-7.jpg«شهرموشها2» از صبح چهارشنبه 5 شهریور در 30 سینمای تهران و 50 سینمای شهرستان‌ها به روی پرده می‌رود و اکران گسترده این فیلم آغاز می‌شود.

 

علی سرتیپی یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت: پیش فروش بلیت از شب گذشته آغاز شده که استقبالی خارج از انتظار ما صورت گرفته است و با این روند یک رکورد بی‌نظیر را در سه روز اول اکران پیش بینی می‌کنم.

 

وی ادامه داد: از نکات قابل توجه استقبال از پیش فروش بلیت در مجتمع سینمایی «کوروش» است که با وجود اینکه از چهارشنبه آغاز به کار می‌کند اما بلیت «شهرموشها2» متقاضیان زیادی داشته است.

فناوری اطلاعات بازدید : 88 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

1-2842.jpg

«عصبانی نیستم» رضا درمیشیان برای اکران عمومی قرارداد بست و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر مهرماه به سینماها بیاید.

 

غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مصوبات جلسه سوم شهریور‌ماه شورای صنفی نمایش بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان پس از فیلم «خواب‌زده‌ها» جیرانی در گروه «آفریقا» اکران شود.

 

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: همچنین قرارداد «مستانه» به کارگردانی حسین فرح‌بخش برای اکران در گروه «آفریقا» بعد از «عصبانی نیستم» ثبت شد. مصوبه دیگر نیز درباره «شهر موش‌ها 2» بود که از چهارشنبه این هفته (پنج شهریورماه) می‌تواند روی پرده برود و مجوز بلیت پیش‌فروش آن نیز صادر شده است.

 

 

وی سپس از بررسی راه‌اندازی یک گروه سینمایی جدید خبر داد و گفت: در جلسه‌ی امروز شورا درباره ایجاد سرگروه ششم سینمای ایران برای نمایش فیلم‌های جا مانده از اکران تنها در نیمه دوم امسال بحث شد. نهایتا مقرر شد که نمایندگان در صنف‌های خودشان این موضوع را بررسی و نتنیجه را به شورای صنفی نمایش اعلام کنند.

فناوری اطلاعات بازدید : 98 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

1408977328218_Arshide Shahangi-19.jpgحساسیت رییس جمهور درباره‌ی وضعیت آب «زاینده‌رود»، امروز از زبان معاون اول وی در اصفهان، عنوان شد؛ اسحاق جهانگیری گفت: آقای روحانی با تمام وجود درباره آب «زاینده رود» حساس هستند و گفته قطعاً‌ در خصوص این رودخانه به راه حل می‌اندیشد.

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه اصفهان، معاون اول رییس‌جمهور امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان گفت: این دولت آمده است با تدبیر و اعتدال، مشکلات متعدد کشور را حل کند و این امید را در دل مردم روز به روز فعال کند.

 

اسحاق جهانگیری با بیان این که برای کارآمدی اقشار، اولین نکته و اساسی‌ترین موضوع، اعتماد به کارآمدی نظام است افزود: امروز دولت باید کاری کند که مردم به آینده کشورشان امیدوار باشند و هر روزشان روزی بهتر و امیدبخش‌تر از گذشته باشد. پس اگر سرمایه اجتماعی پشتوانه دولت نباشد، مطمئناً کشور آسیب‌های جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

فناوری اطلاعات بازدید : 100 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

amin khosroshahi-5-193.JPGجایزه یونسکو در حوزه علوم زیستی در سال 2014-2015 به دکتر بهاروند، محقق پژوهشگاه رویان اعطا شد.

 

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، جایزه بین المللی یونسکو- گینه استوایی به افراد، موسسات و سازمان های مردم نهادی تعلق می گیرد که پژوهش هایی در حوزه علوم زیستی انجام داده باشند و این پژوهش ها منجر به بهبود کیفیت زندگی انسان ها شود.

 

کمیسیون ملی یونسکو در ایران پس از اطلاع رسانی این جایزه در سال 2014 و دریافت درخواست های متقاضیان، سه نفر واجد شرایط را به یونسکو معرفی کرد که از میان آنها دکتر حسین بهاروند، رییس پژوهشکده سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان به همراه دو نفر دیگر از کشورهای عضو یونسکو به طور مشترک برنده جایزه بین المللی یونسکو - گینه استوایی در سال 2014- 2015 شدند. این اولین بار است که از کشورمان فردی جایزه بین المللی یونسکو-گینه استوایی را دریافت می کند.

فناوری اطلاعات بازدید : 91 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

Amir Kholoosi-28-23.JPGهم زمان با هفته دولت و با حضور علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، دو تفاهمنامه در زمینه تربیت نیروی انسانی و انتقال تجارب صنعتی و نیز تفاهمنامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای استفاده از تجارب سازمان در زمینه سلامت، کشاورزی و صنعت و به ویژه تاسیسات مورد نیاز بخش سلامت در ارتباط با مسائل پرتویی امضا شد.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ظهر امروز (دوشنبه) تفاهمنامه همکاری در زمینه تربیت نیروی انسانی با حضور دکتر کرمانشاهی رییس سازمان مدیریت صنعتی و نیز تفاهمنامه تامین تجهیزات مورد نیاز بخش سلامت با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امضا شد.

علی‌اکبر صالحی در سخنانی پس از امضای این دو تفاهمنامه اظهار کرد: در راستای تفاهمنامه مشترکی که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چند ماه پیش داشتیم و در جهت تولید واکسن‌های دامی و نیز در آینده واکسن‌های انسانی، سانتریفیوژ توبولار با شانزده هزار دور که در آینده به هشتاد هزار دور می‌رسد را ساخته و اولین سانتریفیوژ را تحویل مجتمع انستیتو پاستور قرار دادیم و قرارداد چند سانتریفیوژ دیگر با 40 هزار دور آماده شده است.

فناوری اطلاعات بازدید : 95 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

1408949553430_rahbari-1.JPG

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار کشور که در تاریخ 1393/3/26برگزار شده بود صبح امروز در نشستی که به همین منظور در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد، منتشر گردید.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار ورود اصناف و بازاریان کشور در جریان مبارزات انقلابی را یکی حوادث مهم تاریخ انقلاب اسلامی برشمردند و خاطرنشان کردند: بازاریان متدین در سراسر کشور از اولین گروه هایی بودند که به ندای امام راحل در طول نهضت لبیک گفتند و فضای کشور را در سال 1341 گرم کردند.

فناوری اطلاعات بازدید : 98 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

133-4.jpgروابط عمومی‌کل سپاه ازسرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه خبر داد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

براساس این اطلاعیه هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریزبوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
خبرگزاری دانش آموزان ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا مذاکرات آینده 1+5 در مورد موضوع هسته ای ایران کاربرد و نفعی برای مسئله هسته ای ایران دارد؟
    کدام فرد،بازیگر مورد علاقه شما در سریال شاهگوش است؟
    فعالیت کدام رئیس جمهور در کشور قابل قبول مردم می باشد؟
    کنسرت ها

    کنسرت رضا صادقی 4/7/1393 سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران

    جهت خرید بلیط اینترنتی به سایت www.84200.ir مراجعه نمایید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 469
  • بازدید سال : 2,131
  • بازدید کلی : 512,893
  • کدهای اختصاصی
    صاحبان وبسایت

    خبرگزاری دانش آموزان ایران وابسته به جمهوری اسلامی ایران بوده و کلیه اخبار فرهنگی،هنری،سیاسی،اقتصادی و ... را منتشر می کند.این وبسایت همانند وبسایت های دیگر جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و قوانین بین الملل فعالیت می کند.